pondelok 4. júla 2011

Diary 4 July 2011 - Luzz

Takže pondelok. Zobudila som sa o pol 9. Raňajkovala som, umyla sa a išla som mrknúť IMVU. O pol 10 mi brat povedal, že ide do mesta, či nepôjdem s ním, že si môžem niečo kúpiť =D. Ja som okamžite súhlasila. Nahodila som sa a išla som. Najprv sme zašli do práce ku mame, povedať jej, že nebudeme doma. Išli sme do OC. Mala som 10€ a tak som šla pozrieť nejaké topánky do Deichmannu a potom som šla do Takka, každý na mňa pozeral ako by som chcela kradnúť :D :D. V takku mali veľké zľavy viac ako 50%. Ja vždy chodím vtedy keď tam sú zľavy (vždy sa mi to tak podarí :D). Kúpila som si sveter, taký sivý z 12.99 stál 4.99. No nekup to :D. A potom ešte čierne ošúchané kraťasy, ktoré tiež stále 12.99 a teraz so zľavou len 4.99. Povedala som si SUPER! A hneď som to brala. Budú mi skvela pasovať k Wayfarerkám! Z toho všetkého som bola švorc (2centy mi ostaly :/). No doma ešte mám 20€ :D. Najprv som si myslela, že kraťasy budú malé, ale sú trocha veľké :D. Išla som k bratovi do Monaca. Prvý-krát mi nič neobjednal! Zrazu prišla taká staršia teta a ona, že : "Čav, no ako sa darí?" No pomyslela som si najprv, že ide na stretnutie starých babičiek :D A ževraj Lukášová kamoška :D Fúúj. No nič šli sme domov. Vrátili sme sa o 13:00 :D. Išla som na PC. Potom som šla pozerať Fear Factor (Faktor Strachu). Blé už nikdy nechcem vidieť žiadnu helikoptéru :D. Dnes mi malo prísť CD Selena Gomez : When The Sun Goes Down. Neprišlo, možno príde večer, takže ho ráno ocko z pošty vyzdvihne :D. Chcem veľmi aby niekto prišiel na návštevu!!!!! Sa tu už unudím a von sa ísť nedá :( 
97fc38fd000466aa4e11b07d_large
Bye, Luzz *_*

Žiadne komentáre: