piatok 1. júla 2011

Gabzz Diary - 1 July 2011

Zobúdila som sa o 9:38 ako zvyčajne som si ešte trochu zdriemla.Potom som šla k počítaču a nainštalovala som si novu hru imvu :*. Je to super hra. Obliekla som sa do šiat z ktorých som sa musela prezliesť, lebo som trocha nachladená a mame to nevyhovolalo. Učesala som sa, ale kým som si konečne vybrala ten správny účes tak už bolo asi pol 1. Pomohla som mame urobiť šalát na večeru a najedla som sa výborných palaciniek. Ešte pred tým my volala Luzz či by mohla prísť dom ňa. Ja že ne a potom hej. Ale poslala my neskôr sms že nemôže. Tak som si išla zahrať imvu a stiahnuť si nejaký film. teraz sa idem osprchovať lebo mama ma naháňa.

Brúú NOCKu  :*

4 komentáre:

♥Luzz♥ povedal(a)...

Imvu? ako sa tam voláš? aj ja mám imvu :*

Demielsen povedal(a)...

Greyssnow ty??

♥Luzz♥ povedal(a)...

LuzzMcWhite

Demielsen povedal(a)...

a ešte OrionsXD a SmileFrog ale najviac chodím na OrionsXD