sobota 2. júla 2011

Skateboardinng

 Takže, na začiatok... Jazdenie sa rozdeľuje na 3 základné kategórie:

  • Street (jazdenie na ulici)
  • Vert (U-rampy)
  • Downhill (jazdenie na longboardoch)




Ryan Allen Sheckler - Prečo nie? :D (trošku neaktuálna fotka.. :)) Je to Americký profesionálny skater, zdá sa mi, že mal na MTV vlastnú reality šou. Na to, že nie je herec hral vo veľa filmoch, ale aj to seba, alebo len tak v pozadí nejakého na rampe... Napríklad hral vo filme Grind (môj najobľúbenejší, aj keď dej nie je boh vie čo) skatera. Taktiež je aj vo viacerých video hrách (ktoré, keď som chorá parím od rána do večera :D)... Má aj vlastnú hračku ^.^ (Teda nie hračku, volá sa to skate toy, takže ak chcete domov Ryana, jedine takto :D)






Tony Hawk... Trošku starší ale stále schopný jazdiť. Neviem ako Vy, ja ho doslova žerem (nie viac ako Bena Kowalewicza [to nie je skater :D]) a na tejto fotke zvlášťskrz Quiksilver mikinu ^.^ Tento tu je považovaný za najúspešnejšiu a najpôsobivejšiu osobnosť v skateboardingu. V roku 1999 na X-games prvú urobil 900° (nekecám, dve a pol otáčky 360° pred tým, ako dopadol na zábradlie). Taktiež je známy aj v hrách, napríklad Tony Hawk Pro Skater.







Shaun White. Brutál, čo? :D Nie, nie robím si srandu šikovný, mladý... Ďalší Američan :)) Skateboarding a snowboarding mu ide od ruky, na zimnej olympiáde mal už 2 zlaté :) Taktiež sa motá v hrách - Shaun White Snowboarding (Niečo ako SSX, ak poznáte). 



PS:Prepáčte my, že som tu nestihla dať denník a rady do života. Namiesto toho tu máte krásny skateboarding.

Žiadne komentáre: